vrijdag 6 maart 2009

Slapen is tof!!

Dag beste medebloggertjes en toevallige bezoekers!

Het correcte antwoord op mijn vorige blog was dus weldegelijk optie c. Proficiat Liesbeth, u wint een all-in vakantie in het prachtige regenachtige Schotse Glasgow! (maaltijden, overnachting en vliegtickets niet inbegrepen)

Terug naar de orde van de dag nu... ALS ik op tijd op school arriveer, wacht mij alweer een spannende dag op de Xios Hogeschool Limburg. Interessante theorielessen worden afgewisseld met ongelooflijk boeiende opdrachten, en daarbij worden de leergierige studenten bijgestaan door de deskundige uitleg van een prachtig team van lectoren. Jammer genoeg kan ik al dat fraais nauwelijks bewust meemaken omdat ik het grootste deel van de tijd moet vechten. Vechten ja, tegen de slaap, en om het met een schoolbankgraffitiklassieker te zeggen : ik vocht, maar hij won!

Woensdagen zijn het ergst. Die dag hebben we geen les in de namiddag, maar dat is allesbehalve een positief gegeven. Ook donderdagen zijn niet mijn favoriet, net als maandagen, dinsdagen en vrijdagen. Over het algemeen zijn dagen tout court niet echt mn ding. Nachten daarentegen...

Dit brengt mij tot de prachtige conclusie van deze blog : Slapen is echt wel heel tof!! Vooral 's morgens wakker worden en beseffen dat je er niet uit moet de eerste 4uur om dat met een oergeeuw de lakens terug op te nemen. Dat doet me eraan denken, van blogs schrijven word ik vreselijk moe!! Ik weet het, het is half 1 's middags, maar net als over smaak, valt over een slaapuur niet te twisten!!

Goede nacht iedereen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten