donderdag 26 maart 2009

Voetbal is de meest onrechtvaardige k*tsport ter wereld!

Daar waren we dan, met 10.000 op Staaien. Onze kelen schor geschreeuwd na een absolute draak van een wedstrijd. Met nog 5 minuten te spelen staat de 0-0 op het bord, voor STVV voorwaar geen slechte zaak. We hadden voor kunnen staan, want onze "tegenstander" uit Lier bakte er hoegenaamd niks van. STVV wou nog wel winnen maar was onmondig in de zone van de waarheid, met een veel te slordige laatste pass altijd maar weer. En dan begin je te denken : nou, met 0-0 schieten die Pallieters (wat voor een ultrabelachelijke bijnaam is dat nu weer?) helemaal niets op! Maar dan ineens valt er een Egyptisch doelpunt uit de lucht met een afgeweken kutbal en ligt alles aan duigen. Wenende, troosteloze, verslagen gezichten bij iedereen die ik ken en die me dierbaar is. Orkanen van woede en ongeloof razen door een verbouwereerd Staaien. Hoe kan voetbal zo onrechtvaardig zijn???

De pintjes achteraf smaakten naar vervallen parkietenlever en de sfeer in Sint-Truiden was er één van een slecht onderhouden goelag uit de tijd van Stalin. Ik wens onze titelconcurrenten dan ook een vreselijk onaangenaam verblijf toe in de Egyptische derde klasse. Dat ze daar maar wa in het zand gaan bijten, ik hoop die "voetbalploeg" nooit meer terug te zien op een Belgisch veld. Arm Vlaanderen!!! Mijn enige troost is dat we nog altijd 3 punten voor staan op een hele slechte ploeg.

Zo, dit gezegd zijnde haast ik mij naar Lommel om bloemen en lekkere appels af te geven aan de spelers van KVSK United. Ge weet nooit waar het goed voor kan zijn! FUCK LIERSE!!!

(sorry Bart, maar ge moet mijn frustratie begrijpen, het is ten slotte het onderwerp van deze blog!)

1 opmerking:

  1. STVV speelde gewoon slap. Twee keer een kwartier met scherpere passes en voorzetten, veel te weinig. Brepoels was niet blij na de match, maar hij geeft zichzelf blijkbaar toch deels de schuld?

    BeantwoordenVerwijderen