woensdag 11 maart 2009

Nog eentje voor het slapengaan...

Alvorens ik alweer mijn bed opzoek voor een welverdiende nachtrust wil ik jullie nog even dit meegeven :

Volgende mensen staan op mijn wraaklijst :

- Gilles "Mr Bikkembergsjanet/straatvechter" De Bilde : laat alstublieft die spuuglelijke blinkende cowboybotten voortaan in de kast liggen
- Geert "Mr Degelijk" De Vlieger : het is niet omdat u niet getroffen bent door het vreselijke Bikkembergs/De Bilde-virus dat u uw kleren moet kopen bij de Wibra
- Robin "Mr Cool" Janssens : een baard is pas stoer als ie meer is dan alleen maar wat donzige niemendalletjes rond mond en kin, het lijkt alsof u na een boterham met choco vergeten bent uw mond af te vegen!

Dit om maar eventjes aan te tonen dat ik het niveau van de voetbalverslaggeving op 2 Be (afschuwelijke naam, wat betekent 2 Be in hemelsnaam?), weer eens beneden alle peil vond. We zouden bijna heimwee krijgen naar de Champions League-avonden met Frank "Binnneeeeeuuuuuuuh!" Raes! Nu we het er toch over hebben, fans van de Sporza-legende kijken best niet naar onderstaand filmpje, want de supporters van Racing Genk onthullen hier een pikant geheim over het beroepsleven van kleine Franks liefhebbende mama :

1 opmerking:

  1. Robin Janssens was vroeger echt goed bij Canvas maar sinds hij (noodgedwongen) naar Kanaal 2 is moeten gaan is het een pak minder. Maar het meest frustrerende zijn de commentatoren. Fernando Alonso aan de bal! (toen Torres hem had) Goal van de Fransman Didier Drogba. En dan constant alle spelers bijnamen geven waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Achja leve Nederland 2!

    BeantwoordenVerwijderen